نرم افزار نظرسنجی

نرم افزار  ارزیابی و نظرسنجی  تحت ویندوز:

نرم افزار نظرسنجی طبق ویژگی های تعیین شده ، برای انجام انواع نظرسنجی ها در سازمان ها و ادارات برای  دریافت بازخورد در خصوص فعالیت ها، خدمات و نیروهایشان یاری می رساند..

یک سامانه نظرسنجی جامع می بایستی شامل مشخصاتی همچون سهولت در طراحی انواع پرسشنامه نظرسنجی ، امکان ارائه آن با انواع روش ها به مخاطبین، امکان مشاهده لحظه ای پاسخ ها و در پایان ساخت گزارشات جامع تحلیلی باشد.

در نسخه تحت ویندوز ، پرسشنامه در پاسخنامه طراحی شده و توسط اسکنرهای مارک خوان ، فرآیند قرائت پاسخنامه انجام می شود...

 

نرم افزار نظرسنجی

 

نرم افزار  ارزیابی و نظرسنجی  تحت وب و اندروید:

ارزیابی و نظرسنجی تحت وب برای برگزاری نظرسنجی در سطح سازمان ها ، شرکت های خصوصی ، دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به کار برده می شود .

  مثلا فرآیند ارزیابی عملکرد اساتید و اعضای هیات علمی را از مرحله جمع آوری اطلاعات تا ارائه نتایج و آمارهای مربوطه پردازش و مدیریت می کند. در نسخه مربوط به ارزشیابی اساتید بدون نیاز به ورود مجدد اطلاعات دانشجویان ،‌ دروس ، اساتید و … .


کاربری سیستم بسیار ساده است و شما میتوانید بصورت مرحله به مرحله یک پروژه ارزشیابی را تعریف کنید. با بکارگیری سیستم ارزشیابی بصورت آنلاین ، علاوه بر افزایش سرعتِ فرآیند ارزشیابی ، هزینه برگزاری و اجرای آن به شدت کاهش می یابد چراکه با حذف کاغذ از مجموعه و کاهش نیروی انسانی مورد نیاز در توزیع و جمع آوری پرسشنامه ها و پردازش آنها علاوه بر افزایش بهره وری کار، هزینه های سازمانی کاهش می یابند.

ارزیابی و نظرسنجی با این نرم افزار بسیار آسان می باشد. با نرم افزار آزمون آنلاین در وقت خود صرفه جویی کنید و به کار خود اطمینان و برتری دهید .


 

خواهشمند است جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي زير تماس حاصل فرمائيد تا در اولين فرصت بودجه بندي آزمون ها ، نمونه دفترچه سوال ، كارنامه و گزارشات مديريتي به نشاني شما ارسال گردد.

شماره تماس:88014892  

 تلفن همراه : 09121504985

 

لیست مشتریان  این نرم افزار : 

نظرسنجی اینترنتی ، اپلیکیشن نظرسنجی ، افکارسنجی ،نظرسنجی کارمندان ، پرسشنامه نظرسنجی،سامانه نظرسنجی اینترنتی ،نظرانلاین.نظرسنجی رایگان نرم افزار نظرسنجی ارزیابی ، سرعت در تصحیح ، ارزیابی کارمندان سازمان ها و شرکت ها،ثبت نظر کارمندان ادارات،نظرسنجی آموشی

 

آدرس

Address:
خ /col] تلفن:
(021) 88014892
فکس:
(021) 88014892
وب سایت:
www.pnsoft.ir
ایمیل:
www.pnsoft.ir

درباره ما

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تیم مدیریتی شرکت پرتونیک اندیش می باشد و هرگونه نسخه برداری از محتوای سایت بدون اجازه پیگرد قانونی دارد

شبکه های اجتماعی